Kako deluje MojaPozicija.si


MojaPozicija.si > tedensko poročilo
Redno mesečno poročilo
  Vsak mesec po e-pošti prejmete poročilo o tem, kako se vaša spletna stran trenutno uvršča na iskalniku Google.si za vaše izbrane ključne besede. Tako lahko pravočasno ukrepate in poskrbite za svojo vidnost na Googlu, s tem pa tudi za obiskanost vaše spletne strani.


Zakaj ne bi preverjali sami?


Če vas zanima uvrstitev za manjše število ključnih besed, se lahko vsak mesec  odpravite na Google.si, vpišete ključne besede in preštejete, na katerem mestu se nahaja vaša spletna stran. Toda takšno preverjanje vam lahko kaže napačno sliko.

Ali s svojim računalnikom večkrat obiščete svojo spletno stran? Morda pogledate tudi, kaj je novega pri konkurenci? Vaš brskalnik in vaš Google račun si zapomnita, kaj ste v preteklosti že iskali in obiskali. Take zadetke uvrstita bolje, kot pa jih vidi nekdo, ki vas še ne pozna, torej vaša potencialna stranka. MojaPozicija.si pa vam ponudi prave, objektivne rezultate, na podlagi katerih lahko ukrepate.

Če vas zanima več ključnih besed, bo ročno iskanje, štetje in zapisovanje pozicij zahtevalo več vašega časa. Tega pa ni nikoli preveč. MojaPozicija.si vam prihrani čas, da se lahko posvetite pomembnejšim nalogam, na primer izboljševanju vaše pozicije.


Kaj potrebujete za uporabo MojaPozicija.si?


Potrebujete samo spletno stran ali strani, katerih pozicije bi radi spremljali, seznam ključnih besed in pa e-poštni naslov, kamor vam bomo pošiljali poročila. Za vse ostalo poskrbimo mi.


Kako izbrati ključne besede?


Katere ključne besede so prave za vas? Preden vložite svoj čas in denar v izboljševanje pozicije svoje spletne strani, sestavite dober seznam ključnih besed. Škoda bi bilo vlagati v ključno besedo, ki je nihče ne išče. Še namig: pri večji paketih MojaPozicija.si vam seznam pomagamo sestaviti mi. Preverite>

1. Sestavite si seznam besed ali besednih zvez, ki bi jih v Google vpisali ljudje, ko iščejo ponudbo, kot je vaša. Ne osredotočite se samo na izraze, ki so pravilni v vaši stroki. Pomislite na besede, ki jih uporabljajo vaši kupci. Na primer, če ponujate 'avtomobilske pnevmatike', zapišite tudi ključno besedo 'avtomobilske gume'.

2. Preverite, kako dobro iskane so vaše ključne besede. Pri tem si lahko pomagate z orodjem Google Adwords Keyword Planner, ki pove, kako dobro iskane so vpisane ključne besede in predlaga še dodatne možnosti. S temi informacijami lahko zdaj spremenite in skrčite svoj seznam. Besede, ki jih išče zelo malo ljudi (npr. manj kot 10 na mesec), opustite.

Namig: ni nujno, da izberete najbolj iskane ključne besede. Če ponujate aparat za pripravo sladoleda, boste odkrili, da je ključna beseda 'sladoled' mnogo bolje iskana kot pa 'aparat za sladoled'. To pa ne pomeni, da je za vas bolj pomembna. 'Sladoled' ljudje iščejo iz mnogih različnih razlogov, tisti, ki v Google vpišejo 'aparat za sladoled' pa bolj verjetno želijo kupiti izdelek, ki ga ponujate.

3. Preštejte besede na vašem skrčenem seznamu in glede na to izberite pravi paket MojaPozicija.si, da boste vedno vedeli, kako dobro ste uvrščeni na Googlu.





Naročite se na e-novice!


   
Soglašam, da mi podjetje DHH.si d.o.o. pošilja e-poštna sporočila, podatke pa hrani in obdeluje v skladu s Splošnimi pogoji.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni